Avdelningar
Vi är lite av en ovanlig support. Vi är faktiskt inte chattbotar – utan människor. Och ja, vi har telefonsupport också.
För att stötta föreningarna i deras dagliga arbete med SportAdmin är vår support-avdelning (nästan) ständigt tillgängliga för att svara på frågor. Att arbeta på supporten innebär en daglig kontakt med föreningar och användare från över 50 olika idrotter – alla med olika frågor och behov.
Supporten är skelettet i den smidiga helhetslösning vi utlovar våra föreningar, och för dem är ingen fråga för liten eller för stor. Lika mycket som de jobbar för att vägleda inom systemet fungerar de som ett stöd i föreningsrelaterade frågor. Föreningsadministration och föreningsutveckling går hand i hand, och vårt supportteam strävar efter att vara en resurs för båda områdena.
”Varje dag går man hem fylld med positiv energi från alla trevliga samtal”
Som kanslist för Helsingsborgs Turnförening upptäcktes hon av Henrik, SportAdmins VD, som den mest flitiga användaren av systemet i hela Skåne. Idag är hon ledare för supportavdelningen, och jobbar med allt från schemaläggning och uppgiftsbeskrivning till fakturering och lönehantering.
“Vi alla har kundens bästa i intresse, och vi gör ständigt vårt främsta för att hjälpa alla som ringer in eller mailar. Vi ser även till att alltid hjälpa varandra, och om någon skulle få in en extra knepig fråga samarbetar vi för att lösa det. Att jobba på supporten är en rolig utmaning helt enkelt, och varje dag går man hem fylld med positiv energi från alla trevliga samtal.”