Med hjärtat

i Idrottssverige.

Sedan 2005 har vi hjälpt ideella eldsjälar att kunna lägga mer tid på kärnverksamheten och mindre tid på administration.

Föreningens bästa vän.

Tiden där den faktiskt räknas

Ni spenderar varje vecka ovärderliga timmar på att få det svenska föreningslivet att rulla. Vi vill att ni ska kunna lägga den tiden på det viktiga. Att utveckla föreningen, och att finnas där för barn och unga.

Framtidens förening

Vi tror att framtidens förening är digital och automatiserad, men fortfarande genomsyrad av de alla ideella hjältar. Därför jobbar vi varje dag för att skapa möjligheterna för att uppnå det.

Ett gott samhälle

Genom att lägga tiden på annat än administration, finns möjligheter att erbjuda fler barn och unga en plats i föreningssverige. Och i det stora hela bidrar det till ett bättre samhälle.

Passion & kunskap

Vi som jobbar på SportAdmin har allihop spenderat många timmar i svenskt föreningsliv. Vi brinner för det, precis som ni, och gör allt vi kan för att omvandla kunskapen vi har till att förenkla för er.

Att fortfarande kunna gå till jobbet med känslan att vi fortfarande kan göra skillnad varje dag är det som driver mig och alla andra på SportAdmin.

– Henrik Lehmann, VD och Allt-i-allo på SportAdmin

Lär känna oss

Ett team som vill göra skillnad

Företagskultur

Vi tror att kreativiteten och slutresultatet blir avsevärt bättre om man varje söndag längtar efter att komma in på kontoret nästkommande dag. Därför ser vi till att ha roligt på jobbet, för er skull!

Idrottshjärta

Vi är ett team av personer som verkligen vill göra skillnad för hundratusentals människor i vårt avlånga land. Alla har vi olika bakgrunder och kompetenser – men med gemensamma nämnare i att arbeta hårt och att verkligen ställa upp och hjälpa sina kollegor.

Framtidstro

Vi drivs av att hela tiden utvecklas, både som personer och företag. Vi vill hela tiden leverera något nytt till er, oavsett om det är lite snabbare support eller en ny, cool, funktion. Vi tror att framtiden är föreningsliv!

Idag är vi 50 stycken.

Här är några av oss.

Vi älskar föreningsliv, precis som ni

Vi är ett team av personer som verkligen vill göra skillnad för hundratusentals människor i vårt avlånga land. Alla har vi olika bakgrunder och kompetenser – men med en gemensam nämnare i föreningslivet.

BAKGRUND I FÖRENINGSLIVET

På kvällarna går vi och spelar fotboll. Eller tränar ett gäng knattar i gympa. Eller är närvarande på ett styrelsemöte i simföreningen. Vi brinner för svenskt föreningsliv, och är med och utvecklar det, både på och efter arbetstid.

TÄVLINGSMÄNNISKOR

Vi hemlighetshåller inte att vi gillar att tävla. Gärna med varandra om att alltid bli lite bättre. Det tror vi gör oss, och det vi levererar till er, ännu bättre. Och framförallt resan dit lite roligare.

LAGSPELARE

En bakgrund i föreningslivet har inte bara lärt oss massor om vad som är viktigt för att förenkla vardagen. Vi har också blivit riktiga lagspelare på vägen, och ställer upp och hjälper varandra i alla lägen.

Press.

För pressförfrågningar, kontakta Ida Svensson:
ida@sportadmin.se

Redo att digitalisera Sveriges föreningsliv?