Vill ni piffa upp er hemsida ytterligare? Utnyttja då de nya HTML-ytorna som lanserades i den nya designen!
De två nya HTML-boxarna, vilka ni kan redigera under ”Annonser” och ”HTML-box”, ger er mer frihet att styra över innehållet i mittenkolumnen.
Nu kan ni enkelt sätta ännu mer prägel på er hemsida och möjligheterna är (nästintill) oändliga. Ni kan till exempel bädda in ett Youtubeklipp, placera en widget för era sociala medier eller lägga till en bild, m.m.

Här hittar ni några exempel på HTML-kod som ni kan använda.

Behöver ni lite inspiration? Här nedan hittar ni några föreningar som valt att utnyttja de nya HTML-ytorna:
  • IFK Kristianstad har valt att flytta in sin Facebook-sida från högerkolumnen till mittenspalten. På så sätt får deras Facebook-sida en än mer central plats på sidan.
  • Höllviken IBF har bäddat in ett Youtubeklipp för att visa upp highlights från förra säsongen.
  • Lunds BK har placerat en bildlänk till sin ”Bli medlem”-sida. Perfekt för att uppmärksamma besökarna på att de också kan bli medlemmar och stötta föreningen.

Likt tidigare kan ni självklart också lägga in HTML-kod i högerkolumnen (annonsfältet) via ”Annonskod”.

Har ni inte kopplat på SportAdmin Hemsida än? Kontakta oss så visar vi gärna upp fördelarna med hemsidan och bygger samtidigt upp ett designförslag till er.