Lätt att vara en

del av laget.

Gör som AIK, MFF och 1500 andra föreningar. Sätt medlemshanteringen på autopilot och samla er kommunikation i SportAdmin.

Kontakta rådgivare

Sätt ekonomin på autopilot.

Med SportAdmin får ni snabbt och smidigt betalt av just de medlemmarna som ska vara med. Ni bestämmer när ni vill att medlemmarna ska förnya sina medlemskap, vi skickar ut en betallänk till dem som var med förra säsongen och sen de swishar rakt in till ert konto.

Registrera nya spelare direkt i LedarAppen utan att kansliet behöver lyfta ett finger. Betalningen prickas automatiskt av – och ert jobb är färdigt!

IFK Göteborg satte medlemsrekord första året med SportAdmin.
Läs mer här→

Engagera ledare och medlemmar.

I apparna hittar ledare, spelare och föräldrar allt som rör laget och föreningen. Med hemsidan synkad med er övriga admin slipper ni allt vad dubbelarbete heter. Kvar står ni med en snygg hemsida, helt fri från reklam och anpassad efter era behov, färger och sponsorer. Slipp tjatet om att hålla koll på överfulla mailkorgar och samla istället allt medlemmarna behöver veta direkt i appen.

Låt lagkassan flytta in.

Överblicka och hantera alla transaktioner kopplade till lagen direkt från apparna. Självklart utan insättningsavgift och enligt skatteverkets alla regler.

Tjäna en extra slant till lagkassan genom att sälja lotter, kakor och strumpor helt digitalt med personliga webbshoppar. Pengarna swishas direkt in till rätt konto. Nu kan även moster långt-bort-i-stan köpa och stötta föreningen.

Till SportAdmin Lagkassa

Betalningar

Vi vet att era medlemmar vill betala på olika sätt. Därför får de själva välja mellan Swish, kort eller faktura. Med automatisk avprickning och pushnotiser till medlemmarna behöver ni inte längre oroa er för missade betalningar.

Digitala försäljningar

Hantera föreningens försäljningar av lotter, kakor eller strumpor – ja, vad ni vill – helt digitalt! Med personliga länkar till lagets webbshop kan ni enkelt sälja, ta betalt med Swish och få in pengarna direkt på rätt konto. Slipp allt manuellt dubbelarbete som försäljningar innan har inneburit.

Läger & camper

Vill ni också ha all admin färdig redan innan campen börjar? Låt medlemmarna betala direkt vid anmälan och göra tillvalen som behövs. Betalningen prickas automatiskt av – och ert jobb är färdigt! Ni bestämmer när anmälan öppnar och stänger. Säkerställ fulla grupper varje gång med  pushnotiser för att bevaka lediga platser.

LedarAppen

Det ska vara lätt att vara ledare. Ta närvaro, schemalägg kallelser och lägg till nya spelare direkt från LedarAppen. Sätt upp automatisk prova-på och få koll på vem som ska betala och vad. Mindre tid på admin ger mer tid med spelarna. En win-win, alltså!

MedlemsAppen

Inga fler missade kallelser, nyheter och betalningar. Samla istället all information i MedlemAppen och ge både föräldrar och spelare koll på läget.

Hemsida

Nu får ni äntligen en hemsida helt fri från reklamen ni inte vill ha. Med hemsidan synkad med er övriga admin slipper ni dessutom allt vad dubbelarbete heter. Kvar står ni med en snygg hemsida, helt anpassad efter era behov, färger och sponsorer. Och självklart sätter vi upp den tillsammans med er.

Medlemskort

Med medlemskortet direkt i appen behöver ni inte lägga tid på att varken designa, printa eller dela ut det. Dessutom kan era partners skapa riktade erbjudanden för era medlemmar, direkt kopplat till medlemskortet.

Medlemsregister

Med många olika grupper blir medlemshanteringen snabbt omfattande. Hos oss hålls medlemsregistret automatiskt uppdaterat och synkat med både betalningar och hemsida. Med avancerad sökning hittar du rätt info, varje gång och precis när du behöver den.

Full koll på föreningen.

För kansli, ledare och medlemmar.

Kontakta rådgivare

Vi har 1500 vänner.