Under de senaste veckorna har vi tagit ett helhetsgrepp om aviseringar, och gjort en hel del uppdateringar. Dels har vi uppdaterat utseendet där inställningarna görs (mer om det i våra Septemberuppdateringar) men också medlemmens upplevelse av betalningsprocessen.
De mail som går ut när ni skickar en avisering, när det går ut en automatisk påminnelse eller när medlemmen får en bekräftelse på att den betalt har fått nytt utseende. Bland annat har vi gjort om informationen i mailet för att göra det tydligare för medlemmen vad betalningen gäller, och gjort lite utseendemässiga uppdateringar så att känslan av mailet ska återspegla det man kommer till när man går vidare för att betala.
Även betalsidan har med andra ord fått sig ett ansiktslyft. All viktig information om vem aviseringen avser och när den senast måste betalas finns nu på ett och samma ställe. Vår förhoppning är att det ska bli enklare och tydligare för medlemmen att förstå – och betala sin avisering, och att det i sin tur gör flödet ännu lite smidigare!