Ny funktionFotomedgivande

En förstaversion av fotomedgivande ligger nu ute på medlemmens personkort. Om en medlem inte vill vara med på foto går detta att markera direkt på medlemmens personkort. Klicka i “Ej foto” och fyll i ett datum. Markeringen syns också i LedarAppen.

UppdateringAntal tecken utökat för kostnadsställe

Stöd för tio tecken, istället för sex, i sifferkodsrutan under “Kostnadsställe”.

UppdateringMassuppdatera “Avancerade inställningar” under Aviseringar

Nu går det inte bara att massuppdatera de vanliga gruppinställningar utan också inställningarna som ligger under “Avancerade inställningar”.

UppdateringAviseringssatus i LedarAppen

I LedarAppen syns medlemmarnas status, det gäller om medlemmen har en avisering som är passerad eller om hen har prova-på-status.

UppdateringVeckodagsfilter på inställningssidan för Bokningar

Sortera samtliga grupper veckodagsvis för en enklare översikt. Det går också att använda filtret vid massuppdatering.