Nu är nya Anmälningar här! Automatisera processen från första kontakt med en ny spelare till att den har betalat och är med i laget – utan att ni tappar kontrollen över vem som spelar var. Aktivera er anmälningssida och låt nya spelare direktanmäla sig (med prova-på) och betala direkt eller göra en intresseanmälan där ni kan granska och godkänna spelaren.

Läs mer om Anmälningar och kom igång →

Vi är nu över 25 000 ledare som varje vecka använder Appen! Vi fortsätter med att hela tiden optimera baserat på all feedback som kommer in. Här är några av månadens nyheter i Appen:

• En uppdaterad aktivitetsdesign som bland annat tydligare visar vilka aktiviteter som har passerat.
  • En ny “HEM” med varningssiffror för obekräftade aktiviteter och ej tidrapporterade aktiviteter (är just nu ute på test hos ett antal föreningar).
  • Möjlighet att markera att en medlem har slutat.

Missat att ladda ner nya LedarAppen? Gör det här →

Lagkassan & Försäljningar

• Nya filter i lagkasseöversikten

Nu kan du enkelt filtrera på olika typer av transaktioner i lagkassan. Navigera till Lagkassan i vänstermenyn > välj Lagkassor > klicka på “Visa”. Välj att se transaktioner som kommer från försäljningar, betalningsförfrågningar eller manuella transaktioner.

• Inaktivera Lagkassa

Nu kan du som huvudadministratör inaktivera lagkassor. Navigera till Lagkassa > Lagkassor > Visa > Inställningar så ser du en knapp som heter “Inaktivera lagkassa”. Då döljs funktionen från apparna och ledare och medlemmar kan inte längre genomföra transaktioner därigenom. Se hur det funkar här →

• Påminn alla på betalningsförfrågningar

Nu behöver man inte längre skicka påminnelser på betalningsförfrågningar en och en, utan kan skicka till alla som inte betalt på en och samma gång.

• Ange förtjänst vid start av försäljning (Folkspel)

Nu kan man på Folkspelsförsäljningar ange vilken förtjänst laget får på en produkt direkt vid start av försäljning. Man behöver alltså inte gå in på produkten i efterhand för att redigera detta.