MedlemsAppen

Full koll på idrottsvardagen

I MedlemsAppen samlas därför allt som rör medlemmens idrottsvardag – åtkomligt när som helst, var som helst.

APP STOREGOOGLE PLAY
För hela familjen

Allt på ett ställe förenklar vardagen

Med hela familjens aktiviteter samlade i en app har det aldrig varit enklare sköta planeringen.

Aktiviteterna i en kalender

I MedlemsAppen syns alla personer som är kopplade till den mailadress du är inloggad med, oavsett vilken förening de tillhör. Det innebär att ni kan samla hela familjens aktiviteter i en och samma vy för att kunna överblicka vad som händer i veckan. Dessutom kan ni exportera aktiviteterna till er egen kalender om det passar bättre!

Missa aldrig några avgifter

Med aktiva i flera föreningar kan det snabbt bli mycket att hålla reda på. Med appen får ni full koll på vad som betalats och vad som återstår, och kan sedan betala med ett klick.

Om våra ungdomar vill gå och bli inspirerade av eliten så tar de med sina telefoner (som de ju ändå har med sig), visar QR-koden i MedlemsAppen och så är de insläppta.

– Mats Nilsson, ledare LUGI Handboll P14

Basfunktioner

Det som håller vardagen rullande

Kallelser

Med en tydlig vy över aktiviteterna missar du aldrig att svara på kallelsen. På aktiviteter där det ännu inte skickats en kallelse kan du förhandsrapportera för att visa om du är tillgänglig eller inte.

Nyheter

I appen samlas nyheter både från föreningen och laget/gruppen. Så att du inte behöver tänka på vilken mailklient, gruppchatt eller hemsida som infon publicerades på.

Kontakter

Skicka ett sms till ledaren, leta upp numret till lagkassören eller kontaktuppgifter till en lagkompis. Självklart kan du också dölja dina uppgifter om ni inte vill att de ska visas!

Utskick

Slipp leta bland en massa olästa mail! I appen hittar du alla utskick på ett och samma ställe. Dessutom kan du filtrera på person eller grupp, så att du bara ser det som behövs.

Medlemskort & erbjudanden

Nästan alla har sin telefon med sig vart de än går. I telefonen finns deras MedlemsApp, och i appen finns deras medlemskort. Till medlemskortet hör också föreningens erbjudanden, som medlemmen enkelt kan utnyttja.

Utmärkelser

Utmärkelser är inte längre fast på en tavla. Om du vill berätta för farmor och farfar på släktmiddagen. Eller om du plötsligt glömt bort vad du behövde träna lite extra på för att kunna ta märket på träningen nästa vecka.

Fler funktioner

De små sakerna som gör stor skillnad

• Samåkning

Åk tillsammans med dina lagkamrater till träning eller tävling – och organisera det med MedlemsAppen.

• Närvarostatistik

Håll koll på din närvaroprocent och annan statistik gällande din närvaro på föreningens aktiviteter.

• Matcher

Läs matchreferatet från den senaste matchen, kolla upp ett gammalt resultat eller läs på inför helgens match.