IF Brommapojkarna

”Ledarna fick en proffsig uppstart, ett bättre verktyg och en mycket enklare hantering av lagen. Resultatet? Mer tid med sina spelare!”

Axel Onnermark, Vice Klubbdirektör

Idrott

Antal medlemmar

Började använda SportAdmin

Stockholm

Axel Onnermark, Vice Klubbdirektör

Idrott

Antal medlemmar

Började använda SportAdmin

Stockholm

Full koll på lagen – utan att lyfta ett finger

• Automatiska flöden i appen för prova-på, gamla spelare och spelare som fortsätter sparar tid för kansli och ledare – alla får koll på läget utan att behöva maila fram och tillbaka
  • Ledarna slipper hålla koll på sms och chatt för att veta vem som kommer. Med förhandsrapporterering räcker det att kolla i appen.
  • Ett system för alla behov minskar dubbelarbete och ger en bättre medlemsupplevelse
  • Svårt att synka kring spelare som provar-på, börjar eller slutar
  • Tidskrävande för ledarna att hålla koll på vilken spelare som kan vara med när
  • Jobbade i två system som inte kommunicerade med varandra

Ledarna ute i verksamheten upplever det som ett bättre verktyg för att hantera vardagen än tidigare.

Anders Hermanson,
Sportchef BAS 7 vs 7